27 Haziran 2013 Perşembe

Adetler yerini bulsun dedik

Adetler yerini bulsun dedik ve bohçalarımızı hazırladık....


Küçüklüğümden beri eski kafa adetleri çok sevmişimdir. Evlilik olayına çok sıcak bakmasamda tüm kız arkadaşlarımın içinde ilk evlenen ve evlilik süreçlerini örf ve adetleri yerine getitirerek geçiren bir gelin oldum :) Kızlara bohça fikrini söylediğimde "Ayyy saçmalama Dilek hangi devirdeyiz" diye bana çığlıklar  içinde tepkiler verdiler. "Amannnn siz ne anlarsınız" diye gülüp geçtimmmm veee söz boçamı ayrı nişan bohçamı ayrı isteyerekkkk benim için inanılmaz keyifli bir süreç geçirdim. Şöylede bir şansım vardı ki eşimin annesi bu konuda çok zevkli bir kadındı köy üsülu bohçalar yerine gerçekten yaratıcılığını kullanarak hazırladığı bohçalar ile kapımızı çaldı.


                                        İşte istemeye geldiklerinde getirilen söz bohçam içindekiler homesweethome, Englishhome'dan beğenerek baktığım parçalardı. Ama tamamen süpriz oldu çünkü içine konulacaklardan haberim yoktu.



Buda Nişan boçam

Valizi kaplatmak ve bu hale getirmek çok şık değil mi?

 Nişan bohçamın içinde yer alan parçalar birlikte çıktığımız nişan alışverişinde benim seçtiğim şeylerdi.


Bohçasını istemeye gelin adayları kalmasın :)))

3 yorum:

  1. bu konuda da hep çekimser kalmışımdır :) benim arkadaşlarımın da aksine "bi kere yaşayacağın heyecanlar bunlar, tadını çıkar" diye tam destek şeklindeler ama alışveriş kısmında nedense biraz çekiniyorum sanırım. böyle bir yazı okumak fikir oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok çekimserdim ki hala öyleyim zaten müstakbel eşinizin ailesine düşüyor burda asıl görev. Umarım keyifle istediğin şeyleri alabileceğin bir alışveriş süreci geçirirsin...

      Sil
    2. çok haklısın :) umarım öyle olur, teşekkürler

      Sil