30 Haziran 2013 Pazar

Denemediğim saç rengi kalmasın...

Adım adım saç değişimi....


Sanırım üniversite dönemimde biri bana tüm saç renklerini denersem başımın göğe ereceğini söyledi. Bende bunun üzerine yakışan yakışmayan tüm renkleri denemişim. Hayır işin kötüsü hepsinin de kendime yakıştığını düşünerek ne fotoğraflar çekilmişim. Heleee o sarı saç, aman allahım inanın buraya koymaya elim varmadı o yüzden hafif sararmış olanını koydum :)

Bir keresin de saçım öyle kötü olmuştu ki tüm gece ağladığım için annem gece 12 abime boya aldırıp sabaha kadar saçımla uğraşmıştı. Neyse ki pembe mavi mor gibi denemelerim olmadı oda biraz tarz ve çevremdeki arkadaşlarımdan kaynaklanıyordu.

              Koymaya cesaret edemediğim resimler dışında işte 2004'den itibaren ben ve saçlarım.

                             


2004 Uçlar Sarı

2005 Saçlar Kızıl

2008 Çikolata kızıl kahve ( Bence en güzeli)



2008 Bakır

2007 Perçemli koyu kahve



                    
Küt, perçemli ve koyu kahve 2009


İşteeee hiç dokunmamam gereken 2012 saçlarım


Düğünden sonra kestirdiğim küt saçlarım

Buda son halim:)

Bu uzamış hali daha dokunurmuyum ASLA!!!
Saç bakım önerilerimide paylaşacağım :)

3 yorum:

  1. cnm bence sana her değişim yakışmış bende sıkılınca sacına el atanlardanım o yüzden senı ıyı anlıyorum:)ben küt sacı daha cok yakıştırdım sana hele bu sıcaklarda tam senlık derım biraz daha kısası cene hızası sana payrı hava katar ama renk ideal sakın elleme dicem izninle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler :) Ama suan uzatma yolunda ilerliyorum :)

      Sil
  2. ben de çok sık saç rengi değiştiririm..
    ama haklısın bir hata yapıp ben de kestirdim güzelim saçlarımı :( hele bir uzasınlar bir daha dokunur muyum :))
    bloğuma da beklerim : http://benimlehersey.blogspot.com/
    sevgiler..

    YanıtlaSil