26 Haziran 2013 Çarşamba

Merhabaaaaa :)

Uzun zamandır hayata geçirmek istediğim blog işine sonunda start verdim:) 



Kısaca kendimi anlatamam gerekirse sevgi dolu çatlak bir annenin, sakinliği ve sabrı ile karşısındaki kişiyi çatlatan bir babanın tek kızı, inanılmaz zeki bir abinin tek kardeşi, muhteşem bir kalbe sahip olan, yakışıklı, çalışkan ve cesur bir adamın eşiyim. 

1987 doğumlu olan ben, 2009 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık bölümünden mezun oldum. 4 yıldır reklam sektöründe çalıyorum. 20 Mayıs 2012'de, 7 Nisan 2006'dan beri hayatıma aşk, sevgi katan sevgilimle evlendim. 

Bir birinden deli eğlenceli komik yılların eskitemediği dostlarım var. Hepsi şahsına münhasır kişiler. Tabi bunlar dışında dönemsel olarak birbirinden alakasız kişiler ile arkadaşlık yapıyorum. Nerde sorunlu arıza insan var kendime çekiyorum.

Her bişeyi kafaya takıyorum, en normal zamanlarda kafamda sevmediğim insanlar ile kavga ediyorum ama en kafama takmam gereken sorunlar ile karşılaştığımda  pozitif düşünmek lazım diye başımdan savıyorum. Sıkıntıya asla gelemiyorum, negatif olan, kendini acındıran zayıf karakterli insalara katlanamıyorum. Herkesin ne durumda olursa olsun güçlü ve mücadeleci olması gerektiğine inanıyorum ve son olarak pozitif, konuşkan, espirili dostlarıma bayılıyorum.





Uzun yıllar blog aç diye ısrar eden Mehmet Emre'ye,  blog açmaya teşvik eden Deniz Kahraman'a ( http://www.sosyalkelebek.com ) ve nasıl ilerlemem gerektiği konusunda tüyolar veren Çağla Düvenci Sönmez'e ( http://socialmom.blogspot.com ) teşekkür ederim :))

3 yorum:

  1. Buraya yorum yapmadan geçemeyeceğim. 87 doğumlu birinin yaşı kaç diye düşündüm önce sonra 92 de üniversitede olduğumu düşünüp kendime bir iyilik yapıp hesaplamaktan vazgeçtim:)Ama ben böyle canlı kanlı, aktif, dinamik,heyecanlı (o reklama yetişmiş miydin?)gençlere bayılıyorum. Olduğun gibi kal,resimdeki güzel gülüşün eksilmesin canım:))Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Yaşın hiç bir önemi yok, insan ne hissediyorsa odur. Güne güzel başlamamı sağladınız :) Sevgilerle...

      Sil