2 Temmuz 2013 Salı

Nişantaşında Bir Uğur Böceği...

Üniversite boyunca iş hayatına atılmanın hevesi ile yanıp tutuştum. Hep eteğimi giyip, kırmızı rujumu sürüp, topuklularımı takıp işe tıngır mıngır işe gideceğimi hayal ettim... Bunları hayal ederken reklamcı olacağımı hesaba katmamıştım.

Merkezi yerde oturmamın avantajlarını yaşarak hep staj yaptığım ve çalıştığım yerler yakın mesafede oldu...Taksim, Levent, Gayrettepe takiiiii bana o eteği ve  topuklu ayakkabıyı giydirecek müşteri tarafına, kurumsal bir şirkete geçene kadar. 2 yıla yakın hayatımda hiç duymadığım Ümraniye Taşdelen semtine gittim orda ne alışveriş, ne güzel kafeler ne de ulaşım rahatlığı vardı. Dağın ortasına lüks binaları dikmişler sonrada unutup gitmişler. Tabi güzel dostluklar ve işimi sevmem hepsini unutturuyordu. Merkezi iş yerlerine öyle özeniyordum ki 2 saat yol eziyeti beni mahvediyordu.

Ani bir karar ile kendimi Nişantaşının göbeğinde buldum :) Evlendikden sonra yeni hayat, yeni iş, yeni yeni yenii derken iş değiştirme kararı aldım. İşte evimin yanı, işte güzel kafeler, işte alışveriş cenneti işte eskisi gibi evimin yanıbaşında yürüyerek gelebileceğim bir iş.

Nişantaşı, küçükken annemin elini tutarak yürüdüğüm, lisede iken formayla geçtiğim, çalışırken bilgisayarım elimde koşuşturduğum benim için yeri ayrı bir semt.. Sokaklarındaki çok güzel butikler, çok şirin kafeler sanki evim gibi oldu... Bunlarda biri de işte Uğur Böceği...


Bu şirin kafede inanılmaz lezzetli zeytinyağlılar ve ev yemekleri var. Hemen Işık Lisesinin arasından girince...Çok tatlı bir bayan işletiyor. Sıcak kanlılığı ve misafirperveliği ile keyifli saatler geçirmenizi sağlıyor...


                                        İletişim bilgileri resimde var. Eve siparişleride bulunuyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder