28 Ağustos 2013 Çarşamba

Bu yazı annelere :)


Uzun zamandır sizlerle birşey paylaşamıyorum... 

Ama güzel haberler ile geldim ellerim dolu dolu :)
Geçen hafta dünyaya iki tane güzel mi güzel kız bebişler geldi.. Biri canım abimin, diğeri ise can dostumuz Serra&Uğur çiftinin... Mutluluk göz yaşı döktüğüm, hayatta daha farklı gözle baktığım bir hafta oldu benim için... 

Dünyanın en güzel duygusunu hala olarak tattım... Annelik duygusunu tahmin edemiyorum...
Zamanı gelince umarım bana ve eşimede kısmet olur...

ilk önce Abimin kızı Nehir gözlerini açtı dünyaya daha sonra arkadaşlarımızın kızı Defne :) Birbirleri ile anne karında arkadaş oldular...  

İşte size bu minnoşların doğum  fotoğrafları :)



NEHİR BEBEK

Fulya Acıbadem Hastanesinde gözlerini açan Nehir'in hastane odasından kareler
21.08.2013







                                       


DEFNE BEBEK

Bakırköy Acıbadem Hastanesinde gözlerini açan Defne'nin odasından kareler 
22.08.2013







Uzunnn bir ömür sizlerin olsun güzel kızlar....

2 yorum:

  1. kızlar dünyaya geldiğinde doğuştan bir prenses edası hakim hep :)
    kendi doğumumda da böyle hissetmiştim belki de süs püs daha havalı merhaba diyorlar hayata ondandır!
    uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum her ikisine de

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ay ben yerim onları... Analı babalı büyüsün, ailesi ve vatanı için hayırlı evlatlar olsunlar. Allah sağlıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin...

    YanıtlaSil