19 Eylül 2013 Perşembe

Duvar Kagıtları :)

1 yıl 4 aylık evliyim ve bu kadar süredir evimize duvar kağıdı yaptıracağım ancak ne karar verebildim ne de vakit ayırabildim. Hep aman diğer hafta, diğer ay diye diye koskaca yıl geçiverdi. Aslında içime sinen bir model bulamadığımdan da bu süreç uzadı :) Neyse ki arkadaşlarım Yeliz ve Deniz'in tavsiyesi üzerine muhteşem bir duvar kağıtcısı buldum. Muazzam desenler ve modeller var. Arkadaşlarım da kendi duvarlarına yaptırmış :) Önce onların yaptıkları modelleri daha sonrada kendi beğendiklerimi sizlerle paylaşmak isterim

Yeliz'in odasının duvar kağıdı



Deniz'in odasının duvar kağıdı




Bunlar da yüzlerce modelin içinden benim seçtiklerim :) Hangisini evime yaptıracağıma önümüzdeki hafta karar vereceğim :)




















http://www.lot.com.tr

2 yorum:

  1. merak ettim hangisini seçeceksin:) takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya koyduklarımdan değil ancak yaptırınca evimin resmini paylaşacağım :)))
      Teşekkürler

      Sil