7 Kasım 2013 Perşembe

Mutlu Evler....

İnsanlar karekterlerine ve ruh hallerine göre evlerini döşerler...Bunu kimisi bilinçli kimisi ise bilinçsiz yapar.. Mutlu ve niyeti iyi olan insanların pozitif evleri olur, gelen gitmek istemez, o ev herkese keyif verir...Renkli renkli olur her köşesi, canlı çicekler olur ve hep güzel kokar... Kahveler pişer, sohbetler bitmez...Evin enerjisi çok çok önemlidir, insanın tek huzur bulduğu yer evidir çünkü..2 tabure bile koysan o sana mutluluk veriyorsa gerisi teferruattır...
 
Evlendiğimizde o kadar yoğun bir dönemdeydik ki evimize eşyalarımızı alırken bir çok şeyde acele ettik eşimle ama dönüp baktığımızda kendi seçimimiz olduğu için hersey gözümüze güzel geliyor. Evimize mümkün olduğunca az eşya koymak istedik. Demirbaşı güzel olsun yeter diye düşündük ki iyi ki de öyle yapmışız. 1 bucuk yıl oldu ve inanın daha yeni yeni herşeyimiz tamamlandık!

Her odamızın bir rengi olsun istedim zamanla daha da oturdu herşey yerine... Salonumuz gri ve mavi tonlarında, mutfağımız bembeyaz, yatak odası mor, giyinme odası kırmızı, banyo siyah...her odanın kendi karekteri var gibi geliyor minik ve sevimli evimde :)

 Renklerin insanların hayatında çok yer kapladığını düşünüyorum. Herkesin bir rengi vardır mesela benim açık mavidir. Kıyafette ise kahverengi...

                               




Sizinle beğendiğim ev karelerini paylaşmak istiyorum

8 yorum:

  1. morun ve bordonun bir ayrıcalığı var içimde bir yerde ama her rengi seviyorum. rengin doğru yerde kullanımı daha önemli benim için. asla kullanmam dediğim bir renk yoktur mesela. hayatımız hep renkli olsun, enerjimiz bol olsun:)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar, bir süredir takipteyim. Bu dönemlere hazırlık yapan biri olrak fikir almak, deneyimlerden yararlanmak benim için çok keyifli :)

    Evlerin enerjisi konusuna çok katılıyorum :) Severek yapılan her şey bambaşka güzel oluyor...

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman istediğin konuda yardımcı olmak isterim:) En keyifli ama bir o kadar zor dönemler ev döşemek.. Sevgiler

      Sil
  3. Harikaa :) takipteyim, mutlaka danışacağım şeyler olacaktır...

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden güzeller. Ev aksesuarı konusunda öneriniz var mı? Country style. Henüz aksesuar bulamadım. Evimin fotoları http://mommyslifetime.blogspot.com/2013_10_01_archive.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Geç geri dönüşüm için kusura bakmayın. English Home ve Madam Coco size tavsiye edeceğim mağazalardır. Hem evinizin tarzuna uygun şeyler bulabilirsiniz hemde fiyat olarak uygun yerlerdir. Birde Boyner Home var ancak oranın %70 indirim dönemlerini beklemenizi öneririm. Benim ağırlı tercihim English Home'dur. Madam Coco'dan ise cam ürünlerimi alırım :)

      Sevgiler
      Dilek

      Sil